24 marca 2014

Storczyk

Zawsze mi się bardzo podobały, jednak na ich temat mało wiedziałam .Jakieś 10 lat temu dostałam pierwszego storczyka,  patrzę..... no jak to? Jak on ma rosnąć bez ziemi ??  Nie wiedziałam że się dzielą na trzy grupy....i pierwsze co mu zrobiłam, to zakopałam w doniczce korzenie do ziemi...O jaki on był nieszczęśliwy! był tak nieszczęśliwy że szybko padł. Po tym odechciało mi się takiego kwiatka, ale w zeszłym roku dostałam od mojej siostry, juz się dokształciłam , i od września właściwie bez przerwy, ma jakieś kwiaty, ale to co zrobił ostatnio....no cóż, pokazał jak się odwdzięczyć :)))))
Na wszelki wypadek, jest obwiązany czerwonym, na wszelki wypadek :)). PS, może właśnie dlatego że od siostry to on tak sobie rosnie ?:))
Proszę, taki jest :


2 komentarze:

  1. Zazdroszczę!!!! Ale pozytywnie i na pewno nie padnie :D U mnie coś nie mogą się zabrać za kwitnienie. Listki sobie wypuszczają...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz...nie chciałabym być uznana za wariatkę :)) ale ja gadam do niego, czasem po liściu pogłaszczę, no i tak mi się odwdzięczył :)))

    OdpowiedzUsuń